Schrijfnest 11/11/15 – reacties

Het thema van dit Schrijfnest: HERFST

Graag verwijs ik naar een aantal berichten op mijn blog 365 dagen verwondering:

en hieronder naar reacties van deelnemers.

Een woordgedicht van N.D.
Hemel op aarde
Engelengezang en
Rond dwarrelende bladeren
Feeërieke en
Sierlijke
Tooi in moeder natuur

********
Een woordgedicht van S.H.
Heerlijk
Eerlijk
Rust
Feeëriek
Sfeervol
Totaliteit, één zijn met de natuur

********
Een elfje van H.M.
Soms
is het
moeilijk hart en
verstand met elkaar te
verbinden

********
Een sneeuwbal van H.M.
Loslaten
altijd een
terugkerend probleem voor
mij. Ik neem iedere
gelegenheid of aanknopingspunt aan om
mij daarvan te bevrijden – denk ik!
Ik probeer één te zijn met de
natuur die dat zo spontaan doet en die
zo wonderbaarlijk mooi is, die rust geeft en ook
enorm veel energie geeft aan iedereen die het wil ontvangen.

******************************************************

Dag lieve dame,
Het was me een dagje. Heel intens genoten.
Heel benieuwd en heel open schoof ik aan de tafel om aan het schrijven te gaan.
Deze morgen deelde ik wel met S. dat ik wat schrik had voor het enorm aantal deelnemers.
Ik vond het wel het maximum. Een goeie oefening voor mij om bij mezelf te blijven want ik had even zin om in de zetel te gaan schrijven.
Maar het viel mee om dit aan tafel te doen want uiteindelijk zat ik in mijn coconnetje te schrijven. Tijd en plaats deden er niet meer toe.
Super hoe je dit op een rustige manier begeleidde. Heel goed dat er nog eens aandacht werd besteed aan de ‘huisregels’. Dit voelde veilig aan.
… Nog iets heel bijzonder wil ik met je delen. …
Toen we het elfje schreven ging door mij om ook eens te kunnen kennismaken met de sneeuwbal die ik gisteren toevallig op jouw blog tegen gekomen was. Ik leg mijn pen neer en daar kom je met die opdracht. Wow.
H.

********

Dag Viviane,
ik heb duidelijke genoten van die namiddag schrijven,
en ik heb deze dag al veel opgeruimd en dingen aangepakt,
ik vermoed dat die energie gisteren is vrijgemaakt !
Bedankt voor de inspirerende les in dat zeer rustig & respectvol kader.
graag zou ik terugkomen op woensdag 9 dec., in de namiddag,
… Alvast bedankt om een plaatsje vrij te houden voor mij.
met vriendelijke groeten, M.

********

Dag Viviane
Het was een opbeurende schrijfnamiddag en het heeft mij geraakt wat ik ontdekte in mijn schrijven in functie van de foto die d’er eigenlijk ook bij hoort….
Hartelijke groetjes en tot volgende keer heel graag…
Groetjes, G.

********

Dag vivianne,
gisteren was een zeer mooi gegeven 
bedankt daarvoor.
Ik zou me graag inschrijven voor de namiddaggroep.
Goed initiatief. Warme groet, S.

********

Dag Viviane
Het was terug een boeiende ervaring met een aangename sfeer!
Als ik kan kiezen dan ga ik voor woensdagnamiddag 9 december, hopelijk is er dan nog plaats.
Vriendelijke groet, L.
3 thoughts on “Schrijfnest 11/11/15 – reacties

  1. Pingback: SchrijfNEST in Let’s Co & Co | vivapo's natuurbeleving

  2. Pingback: SchrijfSALON – ten huyze van… | vivapo's natuurbeleving

  3. Pingback: archief – vivapo's natuurbeleving

Geef een reactie

