Schrijfnest 10/2/16 – reacties

Op het schrijfnest van 10 februari werd het begrip ‘ketting-elfjes’ geïntroduceerd.
Graag verwijs ik naar een aantal berichten op mijn blog 365 dagen verwondering:

Hieronder is er plaats voor elfjes en reacties van deelnemers.

Een aantal deelnemers verwerkten hun elfjes en reactie op hun eigen blog:

Anderen bezorgden hun elfjes, tekeningen of reacties via mail of via de FB groep ‘366 elfjes in 2016’.

Zoals Linda V.; zij bezorgde mij deze elfjes en spiegel-elfjes:

hier / kan ik / mijn ei kwijt wat in mij leeft / uiten
(elfje neergepend n.a.v. mijn kennismaking met het Schrijfnest)

mezelf / zal ik / liever dan liefhebben, dan komt de tederheid / wellicht
liever / dan alleen te zijn /  wil ik jou / zien, tederheid  / verlangend

als / jij vindt / dat ik me / op afstand moet houden / oké
begrip / probeer ik te vinden / voor jouw keuze / bewust of / onbewust

(echt blij met de kennismaking! Groeten, Linda V.)

of Marleen Pollet die op 10/2/16 dit spiegel-elfje schreef, geïnspireerd door Maria Magdalena

6899_10207341086078448_6055493266376804305_n
Mededogen

in mij
raakt jouw hart
liefdevol, teder, eerlijk, oprecht
Naastenliefde

Onvoorwaardelijk
zonder oordeel over jou
luisterend, kijkend met…
mijn Hart
Liefde

en Hilde

leplae

en Linda V. die ook nog dit rondgedicht bezorgde

Moederhart
ziet kinderen,
geborgen in nestwarmte.
Het nest ontgroeid
vliegen ze uit,
vleugels gespreid.
Losgelaten.

en deze reeks kettingelfjes mocht ik op 1 maart van Sandra Hoppe ontvangen en publiceren

jolig / innerlijk kind / wij zijn één / intens, liefdevol samen in / niemandsland
fijn / daar vertoeven in niemandsland / als mijn naaste / in nood / liefdevol
liefdevol / jolig kind / samen liefdevol één / niemandsland liefdevol samen eenvoud / jolig
ik spreid mijn armen open / en verwelkom je / in niemandsland / samen
samen / innige knuffels / vertoeven in niemandsland / samen in onvoorwaardelijke liefde / jolig
niemand / zonder N wel iemand / jolig kinderland ZIJN / innige knuffel / samen
niemandsland / vrolijkheid troef / jij mag hier / zijn wie je bent / samenzijn
liefde / in het niemandsland waar / alles mag maar / niets moet / geweldig
jij / lief kind / ok ontmoet jouw / samen met mijn kind / innerlijk
welkom / lief kind ik reik / jouw de hand / van harte / welkom
3 thoughts on “Schrijfnest 10/2/16 – reacties

  1. Pingback: SchrijfNEST in Let’s Co & Co – vivapo's natuurbeleving

  2. Pingback: SchrijfSALON – ten huyze van… – vivapo's natuurbeleving

  3. Pingback: archief – vivapo's natuurbeleving

Geef een reactie

