elfjes schrijven op tentoonstelling Ardéfoo

10155807_1706258016254337_7100318540331800455_n

Op maandag 4, donderdag 7 en donderdag 14 april 2016 ben ik van 10u tot 13u als vrijwilliger van dienst voor het onthaal van bezoekers aan de tentoonstelling Ardéfoo te Brugge.

In het gastenboek van de tentoonstelling wil ik dan telkens ELF WOORDEN schrijven die mijn indruk van de tentoonstelling van die voormiddag weergeven. Zo’n gedichtje van elf woorden wordt een elfje genoemd.

In het kader van het project #366 elfjes schrijf ik dit jaar dagelijks één elfje. En samen met mij een kleine vijftig Vlamingen die hun elfje publiceren in 366 elfjes in 2016 op Facebook.

Ik nodig hen en de deelnemers aan vivapo’s schrijfnest van harte uit om de tentoonstelling te bezoeken op één van deze drie voormiddagen.
Je kan jouw bezoek afronden door een elfje te breien aan mijn elfje. Op die manier maken we een ketting-elfje dat bewaard zal worden in het gastenboek van de tentoonstelling van Ardéfoo.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe

(Bron afbeelding)

 

 

One thought on “elfjes schrijven op tentoonstelling Ardéfoo

Geef een reactie

