Schrijfnest 1 juni – reacties

Deze pagina is voorbehouden voor de schrijfsels van deelnemers aan
het Schrijfnest van 1 juni waar we rond het thema ontspannen hebben gewerkt.
Deelnemers aan het Schrijfnest van 8 juni hebben hun eigen pagina.
Zoals gewoonlijk verschenen mijn schrijfsels op vivapo’s blog.

Na een visualisatie schreef ChristineG twee elfjes:

Hart
Kloppend   hart
In mijn pink
Ik voel jouw warmte
Hartewarmte

Ademen
In  uit
Hand op  neer
Ook hier ben je
Hartewarmte

Christineen bij deze tekening schreef zij volgend cirkelgedicht:

Dikke duim voor mijn pink,
die me in verbinding brengt met mijn hart,
mijn kloppend hart.
Die me mijn harte-energie laat voelen,
Harte-warmte!
Dank

Na tien minuten flow-schrijven (na een open zin) schreef ChristineG dit woordgedicht:

Baarmoeder

Binnenin  warm en veilig.
Angst  hoort hier niet thuis.
Al wat is, mag er zijn.
Rimpelloos, niet zorgenbarend.
Moeder van de zee, moeder van de baren
Oermoeder, La Mer, steeds nieuw leven barend.
Eenheid tussen golf  en zee.
Diep ontspannend, drijvend, openbarend
Eindelijk naakt en vrij, ontdaan van alles
Rustend in vrede en toch niet opgebaard

Hieronder een elfje van ChristaG die op deze manier het eerste werkjaar van vivapo’s Schrijfnest afsluit:

VIVIANE
Staat voor
Creatief,meditatief,reflectief
SCHRIJVEN in warme sfeer
SCHRIJFNEST😀

wordt vervolgd; ondertussen …

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 2 juni 2016

Bron afbeelding: ChristineG

2 thoughts on “Schrijfnest 1 juni – reacties

  1. Pingback: archief – vivapo's natuurbeleving

  2. Pingback: Schrijfnest juni – ontspannen | vivapo's Blog

Geef een reactie

