schrijven tijdens stiltewandeling op 1/9/2016 – reacties en sfeerfoto’s

Deze pagina wordt voorbehouden voor schrijfsels, reacties en foto’s van de deelnemers aan de stiltewandeling op 1 september 2016.

HildeL bezorgde bovenstaande foto’s (waarvoor van harte dank!) en schreef

dit rondeel:

Een zachte hazelnoot
Dit voelt zo vertrouwd en heerlijk.
Het veertje brengt boodschappen.
Een zachte hazelnoot.
Bewust stappen zetten.
Eventjes naast het pad lopen.
Dit voelt zo vertroud en heerlijk aan.
Een zachte hazelnoot.

dit woordgedicht:

H eerlijk
A andachtig met voeten op aarde
Z achtjes verder wandelen.
E eerlijk bij mezelf
L aten ZIJN
N u is belangrijk.
O ok mijn innerlijke voelen.
O pent zich in alle ruimte.
T erug naar de bron

dit spiegel-elfje:

Aait
een witte
vlinder mij ? Vertrouwen
en rust vergezellen mij
hazelnoot

hazelnoot
bron van verborgen wijsheid
verwonderlijk voelt dit
zacht aan
vertrouwen

en deze feed-back:

een pracht ervaring….dank.

C.G. bezorgde onderstaande foto’s (waarvoor van harte dank!) en deze reactie.

Ik heb een paar foto’s genomen ter herinnering aan die mooie dag van de nieuwe maan

n.a.v. uw visualisatie (verhaal van de Zalm) schreef ik een elfje:       

zalig
verlangen naar
een warme onderstroom
van geven en ontvangen
zalig

en na de stiltewandeling (met de noot van de Hazelaar), weer een elfje;        

hindernis
plots opgedaagd
neem ik ze
of geef ik op
doorzetten

en deze feed-back: Dank voor de fijne ervaring en lieve groeten

Op vivapo’s blog kan je nog wat sfeerfoto’s en mijn schrijfsels lezen in het logje Stiltewandeling – Donkere Maan van de Zalm.

wordt vervolgd …

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 1 september 2016

2 thoughts on “schrijven tijdens stiltewandeling op 1/9/2016 – reacties en sfeerfoto’s

  1. Pingback: stiltewandeling – Donkere Maan van de Zalm | vivapo's Blog

Geef een reactie

